simme10

Alla inlägg under april 2012

Av Simme10 - 29 april 2012 17:43

Hej, har haft dansuppvisnig!! Får man säga det själv gick det så j*vligt bra!!♥♥ :P

Dansade två danser: Jazz och street! Var så kuul!


Tack för den fina kommentaren/frågan av: Din Lol♥ du är verkligen typ ''världens sötaste bästis'' love you!!Blomsterplanet & Anonym är så taskiga! Men vet nt vilka de är...  


Har varit ute: För att det vart typ  16/15 grader! Jäätteskönt♥♥ 

Älskar att va' ute när det är fint väder och fåglarna kvittrar! Bild:  Ute på min baksida, sitter vid skrivbordet med mitt stora fönster öppet... skönt!!! Får lite luft!


Men vad tycker ni om att jag kanske ska börja på en novell?

Nästa inlägg blir novell början!

Hejdå!!♥ Puss på daj!

♥Min Lol♥ 


Av Simme10 - 27 april 2012 21:08

Hej, kanske ska börja med att skriva noveller på bloggen! Vad tycks??

Av Simme10 - 27 april 2012 19:12

   har varit iväg hela dagen! Med mycket fart och fläkt hela dagen! Orkar nt lägga in dagens outfit, är såå trött! !! Först var vi på lazer-dome efter skolan och sen följde jag och min söta kompis med hem till min andra söta kompis! Mina två bäzzor!

De är ba' så underbar!   Love you too!♥♥♥♥


Har haft en bra dag!Har vart så himla fint väder, hade valborgs-firande idag!det var väl sådär!..... men ändå kul!!

:D 

Tips på tv ikväll!? Venne vad jag ska kolla på (venne= Vet inte)


Tävling: Den går till så här: Man ska gissa min favvo låt av de jag nämner!  (ps. Kommentera, vad ni tror)


Låt-förslag: 


Starchips, Nicki Minaj.

Hotter than fire, Eric Saade.

Call me Maybe, Carly Rae Jespen.

Best thing i never had, Beyonce.

Halo, Beyonce.

Run the world, Beyonce.

Somebody That i Used to know, Gotye.

Top of the world, DEV.

Ju mer dom spottar, kapten Röd.

Tröjan du hatar, Norlie & KKV.


Så, där fick ni en svår nöt!


Förresten vad tyckte ni om ''mina'' ''citat'' i förra inlägget?


Årkar nt skriva mer...

Bye

Bye

så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!♥

Av Simme10 - 26 april 2012 20:12

Är nt sjuk längre!!! Jippie! ska till skolan imorn!   'O.o'


Kärlek suger? Nej personen som fick dig att känna så, suger!


Indrage mage och ryggen sträckt, vem kom på ordet perfekt?!


Va dej själv de andra är redan upptagna!


En del killar har hjärta som en buss, finns plats för 50st!


Den du älskar mest, kan såra dig hårdast!


Lev livet, vi lever bara en gång!


Det finns många leksaker i världen, men du väljer att leka med mina känslor?


Ett leende, några ord & jag dog!


I never told you that you must think that i am perfect, only accept me for who i am!


Lite saker, inte mina! 


Ska till skolan imorn! Men ska nt va' med på gympan ;(

Gympa är kul? Ja!!!

Årkar nt skriva mö, så hej så länge!


Sees!♥ (gör ingen dagens outfit, har gått runt i mjukisbyxor och hood! :D)

Av Simme10 - 25 april 2012 08:57

sorry att jag nt bloggat så mycket... har nt hunnit!

och kanske nt orkat...

Men jag fick en fråga häromdagen av Hannah!

Där det står att min kille är otrogen? vadå? om ni vet något om detta skriv en kommentar....:( blir sjukt ledsen när man får såna ''låtsas'' kommentarer/frågor!

om de nt är sanna! men ändå!!!!!!

vrf kan man bara nt sluta skriva elaka m´kommentarer!

Jag tror att jag ska lägga lägga ner bloggandet i en månad eller två... får sova på saken...

men det är nt kul att det är fint väder... men tråkigt att jag ligger hemma i sängen med ont ihalsen,huvudvärk, hosta och LITE feber... och är sjuukt tröött!


♥ pöss på er♥

Av Simme10 - 19 april 2012 19:00

Hej! Har varit asfint väder idag! 

Sköönt...

dagens outfit:snyggt!? Tröja: Ginatricot, Byxor: Ginatricot och halsbandet jag köpte igår! (ginatricot allt)

  Jag orkar nt skriva så mkt idag, är lite trött... Men försöker ändå för er skull!


Här är en tanke: ibland tänker jag på vrf är jag ihop med honom? Han är ju bara töntig (ibland, när han måste va' med sin BFF) men sen när vi spelar fotboll, och han drar alla blickar till sig eller när han är så gullig mot mig.. eller när han blir så där liksom Pv gullig! 

azzå.. ibland bara blir det så! Och ibland när jag tänker på det blir jag alldeles varm inuti!!♥

Pöss!

Men vrf måste du hela tiden (nt längre) fråga ''hur många % har du på honom från 1-100! (du vet vem du är, men gör det nt längre) (inget illa menat)


Men det är kul att va' ihop, och känna sig så där lycklig och varm när man tänker på det!


Mormor kommer idag! KUUL! 

Ska nog på läger i sommar med min Kaka! (kanske)♥


Pöss och kram...♥♥

:D :)

:P

;)

Av Simme10 - 18 april 2012 20:04

Dagens outfit:  tröja: H&M, rosa med beige prickar! Tröja: Monki, rosa/beige! Byxor: H&M mörkblå!  


Förlåt det krånglade lite, jag skrev att det va' outfiten men det gick nt här kommer den!

Av Simme10 - 18 april 2012 18:38

Jaha, då var det onsdag...  

Fint väder idag ☼☼mycket☼☼ occh ändå nt så mycket...

Var på stan med Bäzzan (vera, måste skriva ditt namn, vet att det finns många vera)

Kul, köpte ett snyggt halsband bild:    snyggt eller? Köpte ny byxor också! Halsband: Ginatricot. Byxor: Svarta, H&M! snygga..


Dagens outfit: 


Azzå, fick ta ett samtal med fröken idag, skriver nt vad det handlade om:...

Lite privat handlar om 5 st tjejer i min klass... lite tråkigt!



 Tittar på film, Road Trip.. har sett den innan!


Vilka såg på TopModel igår? JAG! Den va' jättebra...!!!!!!!!!!!!!!

Längtar efter nästa! 

Har piano imorgon... kul/tråkigt, kul för att: det är det, tråkigt för att: Jag tappaade bort lappen med noterna på... :/


azzå får taskiga kom. hela tiden! Det är nt kul... :( blir ledsen :(((((((((


:(

:(

;(


ok.. sluta med det iaf !

!

Presentation

Tjej
11 år♥
Singel (än så länge♥)

Puss & kram♥

Fråga mig

39 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni min blogg från 1-10?
 1
 1,5
 2
 2,5
 3
 3,,5
 4
 4,5
 5
 5,5
 6
 6,5
 7
 7,5
 8
 8,5
 9
 9,5
 10
 10000000♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bakgrund

muspekare

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Tjejsnack♥

Tjejsnack♥

  Tjejsnack här! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards