simme10

Alla inlägg under mars 2012

Av Simme10 - 26 mars 2012 20:50

 •Hej, har haft en evihgets lång dag! Så jobbigt! I skolan på So:n så behövde vi skriva om Heliga Birgitta (tröök) 

 •Idag på rasten körde jag och Kakan basket med Erik, hans bäzza och två andra... alla tjejer i min klass var sjuka/ lediga!  •Jobbigt> Men var ändå kul att vara men Kakan... ♥

 •LUv You! Hälsning till dig...☻ 

 • Är färdig med läxorna till denna vecka! Någon som vill följa med hem imorn eller på torsdag!?


•Sitter och lyssnar på Spotyfi (stavningen) Soldiers, Ulrik Munther... 

•Har inte så mycket mer att skriva.. sååå,såå,såå,såå,såå,såå,såå...


 •See ya! ♥☻☺♫•♦◘♣○♠♥☻☺♦♣


Av Simme10 - 25 mars 2012 19:23

  !!!

Hej, har ni haft en bra helg...

Jo och det är inte så roligt att ni skriver elaka kommentarer/ frågor! Det är nt så kul!

Och ni som stör er på att jag har en kille : ta en kö-lapp och vänta tills jag bryr mig!!

Ja, det har varit så fint väder den här helgen, kul va?

  Det var hela 17 grader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG! 

Lolz...

Ska till skolan imorgon och sen är det dans!

På torsdag ska jag ha med en kompis hem!

Så om du går på skolan fråga mig!

♥ 


Så hejdå, har inte så mycket att skriva!





See ya! ♥

Puss o kramar! XoXoXo! 

Puss o kram X10000! 

♥♥

Av Simme10 - 24 mars 2012 08:10

Hej,jag har precis vaknat! Är ganska trött. men för er som gillar min blogg tänkte jag vara hygglig och skriva lite...

Har haft en bra vecka! Rolig... Gjorde ALLA läxorna igår så är färdig med läxorna till nästa vecka...skönt...slappa...

Igår var det 2 veckor sen jag och min kille Blev ihop♥♥♥♥ Kul!!!!!!!

Det var också två av mina bäzzor var sjuka...så var med min tredje bäzza! (har många) (bäzza=BFF= friends 4-ever=bästavänner) Lyssnar på Spotyfi... Drvie By: Train... ganska bra! 

igår på rasten så spelade jag och en av mina bäzzor (vi var två) basket mot min kille och hans bäzza (två mot två) det var jätte-kul!


Hej-svejs... uppdate mig under dan! 


Pöss och kram!på!er! ♥

Av Simme10 - 23 mars 2012 16:06

Hej, har haft en låång vecka...

Idag hade vi matte-prov i skolan... Blev ganska nöjd, gick bra... var inte nervös! 

För övrigt har det varit en bra vecka men inte för att matte-provet var dåligt..

  det har varit 17,5 grader idag! Jippie! Ricktigt skönt...

 Vi hade Boxning på gympan idag! Det var riktigt kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fast... när man tog av sig handskarana.... vet ni vad??? Det stinker!!!! USCHHH!!

Verkligen azzå det verkligen stinker!!!

Aja... det går bra med Erik!! iallafall....♥♥♥♥♥

Jag och min andra kompis körde mot Erik och hans BFF de van med 4-1! Det var iallafall kul...


Hejså länge!! ♥

Av Simme10 - 20 mars 2012 16:54

Idag på rasten körde vi kurragömma-jage.

Tröök...

Jag var inte med i slutet!

Idag kramades jag och min PV två gånger !!! ♥♥

Och de som stod brevid bara -OOH! 

Och jag bara - och? Får man inte kramas?

Aja... Sexorna i min klass hade nationella prov idag! (jag går i en fyr/sexa)

Vet nt vad jag ska skriva!

Jo juste idag kl.20:00 på TV4 kommer: Top Model Sverige!

Jag ska titta!

Imorgon ska vi redovisa om London på engelska! Lite nervis!


Hejdå! Love ya! ♥☻☺♫

Av Simme10 - 14 mars 2012 19:18

Hej, jag har haft det bra idag!

Hur har ni haft det?!

Aja, iallafall så hade vi gympa idag.

På gympan så hade vi styrke-träning först, sen hade vi fotboll och eller inne-bandy.

På styrketräningen så var Erik alltid mitt-emot mig! ♥

Jag spelade iallafall fotboll det var kul!

Jag hoppades att jag skulle komma i Erik's lag och ... och... och...det gjorde jaag vi vann med 2-1♥!

Det var kul..

På rasten så körde vi: Under Hökens Alla Vingar! det var ganska kul!

Sen när jag var höken så sa jag grön! Och när jag skulle ta så sa Erik ( för att jag stog framför honom ) - Nu ska du ta mig bara för att vi är ihop! 

Lite kul! (hihi♥) 

Just love him!

Så fort jag tänker på honom blir jag helt pirrig! 

Den bästa känslan  i världen är: Kär!

När man är riktigt kär så bara blir man helt varm för man tänker på de!

Det blir jag! Om ni också blir kommentera i bloggen!

Eller om ni har varit det...

Så härlig känsla!

Aja, nu måste jag sluta!

See ya! ♥♫ 

(Är så Kär)!!!!!!! 




Av Simme10 - 13 mars 2012 18:58

Hej idag har jag vari med en kompis (en av mina bäzzor, hon betyder mycket i mitt liv), vi var hemma hos henne det var jätte kul!

Aja..

I skolan när jag kom till mitt skåp så klädde jag av mig och gick till klungan med tjejer.

Då så frågade (hon som jag var med idag) om hon fick säga det som hände i fredags.

jag sa ja, visst... och ni vet vad som hände i fredags (*♥*)  ( han är anonym på min blogg och jag ,med) (fast inte för de som vet vem jag är! Aja, jag blev ihop med min dröm kille!

Och sen sa typ ''ALLA'' - du har sån tur! ( han är JÄTTE poppis)

Och vi hade ''British school day'' vi skulle vara som de är i England på en skoldag!

det  var kul...

Men IAF ( i alla fall) så flörtade JÄTTE många med honom!

Lite jobbigt kan det kännas, men så är det att ha en poppis till kille!

Sen så fråga typ alla om jag kunde krama honom!

Och det ville jag inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men de tjata så himla mycket!

Men sen när vi jag och **** (****= kille) pratade i enrum så sa jag att det är lite jobbigt när alla tjatar att vi ska kramas... och han höll med! Så vi tänkte att om båda står på sig orkar nog ingen tjata mer!

Så det blev så!

Men i fredags så körde vi sanning eller konka efter jag och **** blivit ihop.

Då fick min PV (kille/Pojkvän) krama din tjej! För han tog konka!

Så vi har kramats en gång!

Men ni som läser/följer den här bloggen som känner mig sluta flörta Men MIN KILLE!

Jag kan också bli sur!

Och det är jag, men jag förlåter er! ♥

OK, bye and SEE YA! ♥♥☻☻

Och en speciell hälsning till: MIn moster, min kille, min bäzza( jag var med ida'), alla andra bäzzor, och alla ni andra som gillar/läser/följer min blogg älskar er.

PS. Statistiken har ökat azzmö! (azzmö= JÄTTEmycket!)

OK, SEE YA! ♥♥

(LÅNGT inlägg)

Av Simme10 - 10 mars 2012 15:21

Har så tröök när jag sitter hemma! Mamma och syskonen är på stan och ska köpa en present till deras kompis, de ska på kalas i morgorn.

Men IAF jag har så tröök när jag sitter hemma och gör ingenting!

Och min bäzza( bäzza= BFF= Best friend 4-ever) svarar inte på MSN eller på Telefonen/ Mobilen!

Åhh! Men ska bli motsatsen till Tröök ikväll! För melodifestivalen kOmMeR ikväll!

Jag hejar på: Loreen, Youngblood, David Lindgren, Molly Sandén, Ulrik Munther, Timotej, Love generation och Danny!

Ganska många va?!

♥☻☺

Kanske, kanske jag uppdaterar mig ikväll! ♥

♥♥♥♥♥

Presentation

Tjej
11 år♥
Singel (än så länge♥)

Puss & kram♥

Fråga mig

39 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni min blogg från 1-10?
 1
 1,5
 2
 2,5
 3
 3,,5
 4
 4,5
 5
 5,5
 6
 6,5
 7
 7,5
 8
 8,5
 9
 9,5
 10
 10000000♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bakgrund

muspekare

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Tjejsnack♥

Tjejsnack♥

  Tjejsnack här! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards