simme10

Alla inlägg under maj 2012

Av Simme10 - 31 maj 2012 16:28

Hej, har varit i knalleland (shopping center) och shoppat, sen tog vi en snabb fika...♥

Mysigt!

Sedan var vi och hämtade syskonen på resecentrum, de hade varit på klassresa i Alingsås!

De hade visst haft jätte kul♥ :)

 

Har haft en uderbar dag..♥

Blir bara trött ganska ofta, (min allergi-medicin gör mig x-tra trött)

Är super trött idag!


HAr fått någon slags skada i knäet, det gör ont när jag går och kan nästan inte stödja mig på den foten, så jag haltar lite!

Det känns skönt att det är fredag imorn :)

Snart skol-avslutning!

Jippie♥♥:D 

Längtar♥...

Vi planerar resa, men vart ska vi åka???

Förslag!

Är ''Mallorca'' fint?


De som behövde göra klart  saker fick stanna extra på slöjden!

Hihi♥

Fick jag..:)

^.^ 

~ gick med flyt ~

Jag och ''DinLol♥'' gjorde en trädgård i trä, tsm♥

Hon får ha den tills 7/5 ungefär , sen får jag ha den hela sommarlovet!

Gå löss i klassen, har nt löss, men måste ändå kamma (vill verkligen nt ha det) 

ps. har aldrig haft det..  

vill nt heller ha det, direkt inget man längtar till...


Ja, jag får många frågor om hur många ''BFF:s jag har,

Kan nt riktigt svara, har ganska många,,

Men går alla att lita på?

Ja, det är många som är ganska ''ny-funna''' vänner!

De är jättesöta...♥

älskar er♥♥♥♥☻


 hejdå, kanske bloggar ikväll♥


ps. känns det nt som en fredag?

Av Simme10 - 30 maj 2012 15:48

Hej, har haft en helt okej dag..

Ok, nu säger jag vrf jag var så ledsen igår (och nt bloggade)

Erik gjorde slut...

 

Inte så jätte kul...

Men det här är konstigt: först säger han att han har 95% i kärlek på mig (från 1-100)

Sen gör han slut...

Men gör inget...

Han förtjänar nt mig...


''Head up, be strong. Fake a smile and move on.''

hitta den, passade i det här sammanhanget...

♥ ☻ ☺

Azzå, det gör ingenting, för mig spelar det ingen roll.

Han var ändå ingenting att ha..

Men är ändå lite nere... 

På vägen från gympasalen...

: Sa en tjej '' är det ok, om jag frågar chans på Erik?''

Jag: ''Nej, kanske nt än, är fortfarande lite nere...''

hon: ''men vrf är du ledsen?''

Jag: ''azzå, vi var ihop i 4,5 månader!''

Jag tycker att det var lite taskigt.


♥hejdå♥

puss och kram på er!


Av Simme10 - 29 maj 2012 20:00

sssssssss

Av Simme10 - 29 maj 2012 19:33

♥♥

♥♥♥

♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥

♥ hade tråkigt  

  

Av Simme10 - 28 maj 2012 18:53

Hej, förlåt för, för lite uppdatering...

Efter ''bra-kompis'' gick jag och pappa och badade...


Idag på rasten körde vi: Sanning konka eller procent!

Jag fick krama Erik, första gången märkte han mig,,,.

Andra gången gick ''DinLol♥'' för att ''prata'' med honom...

Sen så hoppade jag på honom bakifrån!

Hihi...

Alla gapskratta!

Det var askul   :)


Har varit med en tjej idag....


tittar på: Icarly!

Hahaahhhhhaaaaaaa!

Jättekul!

:D

*skrattar*



Hejdå så länge!!!!

♥♥

pussar 

Av Simme10 - 26 maj 2012 15:12

Hej, är trött för att jag har spelat ''Bra-Kompis''!

Det var kul,

Vi förlorade 3 matcher och 1 match blev det lika...

Vi var ganska bra, men vi var dåliga på att jobba hemåt...

:)

Men det var ändå jätte kul!

Jag tycker att det gick jättebra!

☻☺'

Blir ett kort inlägg, är trött,,, kanske skriver ikväll!


Hej hej!

Många ''svettiga'' kramar från mig!♥

*kram*

Av Simme10 - 25 maj 2012 17:06

Hej, har varit i stan med mamma.. Köpte lite saker....

Linnen, skor och byxor!

Ja blusar också...

Mostern och moster man kommer snart, de ska sova över och sedan ska mosters man ''coacha''

på bra kompis!

Jippie, imorgon är det bra kompis!

Längtar...

Kanske ska grilla idag!!


Azzå, idag på rasten sprang Erik runt...

Han lutade sig mot stängslet, då blev han elektrisk, sedan kom han och gav mig stötar hela rasten...

När jag vände mig om så:

räknade killarna till 3 och gav mig en jättestöt samtidigt!

Jag bara skrek!

Det va inte schysst...

Kommer få gå upp kl: 6 imorgon dåe...

Vill inte det...  

Tänkte ju ta sovmorgon!

Men vad gör man inte för att vinna?

Ja, vi vill försöka vinna , antigen hela eller bara ''fair-play''!

uppdaterar imorgon, efter fotbollen!

Hejdå, puss på er!

Av Simme10 - 23 maj 2012 20:43

     

lite fina bilder från idag!

:) 

Presentation

Tjej
11 år♥
Singel (än så länge♥)

Puss & kram♥

Fråga mig

39 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni min blogg från 1-10?
 1
 1,5
 2
 2,5
 3
 3,,5
 4
 4,5
 5
 5,5
 6
 6,5
 7
 7,5
 8
 8,5
 9
 9,5
 10
 10000000♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bakgrund

muspekare

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Tjejsnack♥

Tjejsnack♥

  Tjejsnack här! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards