simme10

Alla inlägg under juni 2012

Av Simme10 - 30 juni 2012 13:25

Jag har nt hunnit blogga idag, eftersom vi har möblerat om hemma!

Ja, inget speciellt inplanerat i dag.. jo, bara myskväll och så ska vi titta på EM-Final!

Hälsning till min moster: Hoppas du får en underbar resa till Grekland, saknar dig redan puss & kram! ♥

Tja dååååå♥

jag lovar att uppdatera senare...☻

Av Simme10 - 29 juni 2012 20:17

Nackdelen med sommarlov är att man saknar alla söta vänner, som jag gör sååå sjukt mycket!Men iaf, kommer inget bra på tv idag, vad ska bi se på då?Förlåt om det ser lite konstigt ut när jag skriver,, bloggar från IPaden! Btw, mamma har datorn så jag måste blogga från Ipaden ist!Inte alls fint väder här idag, regn etc...Så man venne riktigt vad man ska göra när man sitter hemma hela dagarna! När det regnar dessutom.Ibland får jag bara så sjukt dåligt samvete, eftersom jag bloggar så lite, kanske två inlägg per dag.. Och de brukar nt vara så långa heller! Jag lovar att jag ska försöka blogga mer... Men liksom hinner inte, eller är för lat för årka... Jag är en latmask. En äkta latmask! Jaha, nu har det börjat spöregna! BTW, så åker jag om 19 dagar!!!!!TAGGAD!Ska bli så KUL!Mallorca here we come...Btw- by the wayBy the way betyder typ- förrestenInte riktigt så men, typ.. Stackar lillebror han är jätteförkyld.. ;(Stackarn.. Saknar alla! Men jag venne vad jag ska skriva så...Bye, bye alla fina. ;)Azzå, vrf tycker killar att det är typiskt tjejigt att sms:a och att göra såna här hjärtan <3. Det är lite konstigt, vad är det som är så typiskt tjejigt med det då? Jag kan iaf, komma på tusen saker som är typiskt killiga!

Av Simme10 - 29 juni 2012 09:56

Godmorgon alla läsare, har vaknat nu och sitter och bloggar! Jag bloggar för er, och jag har inte ens ätit frukost!Igår var jag ju och tittade på Loreen, det var jättemycket folk där... Nästan hela Borås!!!Jag gick förbi en kille med en cigg i handen... Han typ tog sin cigg på min klänning! Så den började "brinna" vi släckte den, men det blev ett hål i klänningen... Det var en av mina favvoklänningar! Jag hatar den idioten.... ;( men det var min favorit klänning!Jag läggas upp en bild på den lite senare! Och kanske en video som jag spelade in, när Loreen sjunger... Om ni vill!Men det var så häftigt, att verkligen se Loreen,,,mLIVE!Men det är nog allt jag har att säga! Hej och godmorgon! Eller god eftermiddag?

Av Simme10 - 28 juni 2012 10:59

Yes, ska till stan och titta på Loreen ikväll!Är sjukt taggadddd!,,,,,Fint väder idag, ganska varmt också, altan helt perfekt konsert väder!

Av Simme10 - 27 juni 2012 13:06

Jätte sorry för min dåliga bloggning, måste försöka blogga mer! ;)

Av Simme10 - 26 juni 2012 10:52

Good Morning, right now it's a lot of sunshine here!

Haha, ville bara skriva lite english...

har ätit frukost och tittat på tv och slappat!

Men uppdaterar senare ska duscha nuuuu... ;)

ps. 21 dagar till jag åker till Mallis! ♥ Taggad...

Av Simme10 - 24 juni 2012 20:52

Ja, glöm aldrig att just DU är så, så, sååååå lyckligt lottad om du har en familj som du blir älskad av...  

Jag älskar iaf min familj, så HIMLA mycket och de älskar mig, så det ända jag äger är att du har allt du BEHÖVER om du har en familj


ja, sitter hos mormor och vi (min moster, mamma, mormor och jag ska ha ''Tjej-Kväll')

super, men måste logga, ses dååå..

glöm nt det jag skrev där uppe! Bye, bye sötisar

Av Simme10 - 22 juni 2012 11:50

Glad midsommar på er!Hoppas ni har haft det bra idag hittills.Jag har duschat osv...Är jääääääätte varmt, eller kvavt om man säger så....Vet nt riktigt vad vi ska göra, men det vanliga man gör på midsommar antagligen.På söndag ska jag till min mormor i Göteborg, så kommer nt kunna blogga, jo kanske på kvällen.. Tar med mig Ipaden,så kanske gör ett Kort inlägg på kvällen.. Annars ska jag nt göra så mycket!Ni då?Om ni tycker att jag skriver lite konstigt så är det för att ja bloggar från Ipaden, men jag kommer säga till när ja bloggar från datorn.Ja, men ses sen då, byte bye och tusen kramar och pussar!

Presentation

Tjej
11 år♥
Singel (än så länge♥)

Puss & kram♥

Fråga mig

39 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni min blogg från 1-10?
 1
 1,5
 2
 2,5
 3
 3,,5
 4
 4,5
 5
 5,5
 6
 6,5
 7
 7,5
 8
 8,5
 9
 9,5
 10
 10000000♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bakgrund

muspekare

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Tjejsnack♥

Tjejsnack♥

  Tjejsnack här! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards