simme10

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Simme10 - 23 maj 2012 20:43

     

lite fina bilder från idag!

:) 

Av Simme10 - 23 maj 2012 19:58

Hej, har haft en super dag!

I skolan tränade vi till ''Bra-kompis'' klassfotboll, på gympan,,,,, jättekul!

Vi gjorde asmånga mål!  

Men jag är nt så bra på fotboll, men är med för att det är kul!!

 

Men idag hände en lite kul och speciell sak!♥♥ på rasten...

Vi körde pricken,  (man har en boll, ska skjuta på ett plank, man får bara nudda bollen 2 gånger, har man nuddat den 6 gånger åker man ut!)

Då körde en tjej före mig, hon skjöt jätte hårt, så bollen flög jätte långt, och det skulle vara omöjligt för mig att skjuta upp den, och då kom Erik och skjöt upp den åt mig (om någon annan än den som ska skjuta egentligen skjuter åt någon annan, förlorar man ett liv!) 

azzå, kan ni fatta????????

Han riskerade ett av sina liv för MIG!♥♥

Jag blev jätte-glad!♥

Det var väldigt snällt...♥

 

Så, så, så, sååååå gulligt!

Jag hade ju två liv kvar, men han riskerade sitt liv på mig...♥

Det kändes så sött!♥



Har haft runt 27 grader idag!

VARMT azzå, men man ska ju inte klaga...

Det här är ju bättre än att det är kallt och är typ ''5-8'' grader.

Så man ska inte klaga....

:)))))))


Hade med Vera hem idag, bussen vi tog var jättevarm, satt massor av folk där....

Aja, men vi var ute hela tiden!

Jätteskönt....

Känner mig som en glad tjej..

Kom precis ut ur duschen, en IS-kall dusch!

Jätteskönt!

Sitter nu på balkongen...

Med: Massor av sol! ☼

Lite svalare nu på kvällen!


Jo, tipsa min blogg till era vänner!

Vill ha mer besökare, statistiken ligger på typ: 17-23 besökare per dag!!!!!!!!!!!!

Jättelite...



Aja, årkar inte skriva så mycket mer....så...så...så

Hejdå!

ps. gillar ni den nya headern?

En tjej gjorde den åt mig!


Presentation

Tjej
11 år♥
Singel (än så länge♥)

Puss & kram♥

Fråga mig

39 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni min blogg från 1-10?
 1
 1,5
 2
 2,5
 3
 3,,5
 4
 4,5
 5
 5,5
 6
 6,5
 7
 7,5
 8
 8,5
 9
 9,5
 10
 10000000♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bakgrund

muspekare

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Tjejsnack♥

Tjejsnack♥

  Tjejsnack här! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards