simme10

Alla inlägg under juni 2012

Av Simme10 - 12 juni 2012 15:23

Hej, har inte riktigt orkat blogga idag.. 

Har nt hunnit för att vi har tittat på lägenheter i Mallorca!

Vi ska hyra en,.

JAg kommer ha tillgänglighet till internet, så kanske ett kort inlägg varje dag, men får se...

Vi kommer bo på ''Alcudia'' jätte fint

Googla det..

Men måste gå nu Iaf,,,

så Herrå! ♥

Av Simme10 - 12 juni 2012 15:23

Hej, har inte riktigt orkat blogga idag.. 

Har nt hunnit för att vi har tittat på lägenheter i Mallorca!

Vi ska hyra en,.

JAg kommer ha tillgänglighet till internet, så kanske ett kort inlägg varje dag, men får se...

Vi kommer bo på ''Alcudia'' jätte fint

Googla det..

Men måste gå nu Iaf,,,

så Herrå! ♥

Av Simme10 - 11 juni 2012 16:50

Ja, fick en ganska taskig kommentar om: att ''hen'' säger att jag kallat henne för en fjortis, att hon ska anmäla min blogg osv.

Tycker att det var ganska taskigt, jag gillar nt att få sådana frågor!

Kan man bara nt fatta att jag också blir sårad?!


Och förlåt att jag nt bloggade igår för att jag var i GBG, med familjen och hälsade på min moromor!


Omröstningen går ganska bra, det som leder är: 10 hemlisar om mig

vill i verkligen ha det?

Jaha, *pinigt* nej, det är det nt...

Det är väl helt ok...


Jaha, är väl inget speciellt som händer i mitt liv annars.

måste gå nu, men vi hörs väl!?♥

ps. tog bort den fråga, den var för taskig! :(

Av Simme10 - 9 juni 2012 19:55

Ja, nu väntar man bara på att pappa ska komma med maten, ska äta sushi..

Mums, min favvo-rätt!

Sen ska vi kolla om det kommer ngt på TV, och stoppa i sig lite onyttigheteer!

Ha en superkväll, ///simme10.bloggplatsen.se♥

Av Simme10 - 9 juni 2012 14:17

Hej, alla söta där ute!

Har haft en underbara morgon med mycket regn, med nu lyser solen! 

Ja, vad ska man hitta på idag?

Jag tror att jag bara ska slappa...

Ganks skönt ibland, att bara ta det lungt!

Ja, omröstningen är väl ganska populär (not)

Kan ni nt rösta dåe!?

Jag vill veta vad ni vill ha mer av på bloggen!

 Än så länge leder: ''Tio hemlisar om mig''

Vill ni verkligen veta det?

10 hemlisar om mig?!

Måste jag?

*tänker* vrf, tog jag det alternativet?

*skriver* 


Azzå, jag uppdaterar flera gånger om dan, istället för ett inlägg på kvällen...

Men så gör jag nog bara på sommaren, när skolan börjar kommer det att vara att det bara blir ett inlägg på kvällen.


Citat: 

Alla tjejer är fina, det är bara killar som har dålig smak♥

Killar är som ägg, hårda på utsidan och dålig eftersmak.

Jag vill ha en kille som smetar ut mitt läppstift inte min maskara...


Först fattade jag nt den sista men, efter att ha läst den ett par gånger fattade jag.

Yeyy, har bokat hotell till Resan nu, vi ska till Mallorca i två veckor!

Ska bli så kul...

När jag är där kanske vi nt har tillgång till internet, men jag vet nt..

Men jag kommer skriva på bloggen innan jag åker!

Men får väl se om jag kan blogga när jag är där, annars kommer jag anteckna vad jag gör (varje dag), sen får jag NI ett SUPER LÅNGT inlägg om hur det var.

Tycker ni att jag skriver långa inlägg?

Jag tycker iaf det, jag läser andra bloggar som uppdaterar typ en gång om dagen och skriver två-tre rader varje dag..

Det bli ju nt kul att läsa/följa bloggen då.

Men jag gör flera små inägg och kanske ett väldigt långt på kvällen!

Men nu måste jag gå, ska ut och trädgårds-arbeta.

Men jag skriver kanske sen, Hej, hej så länge då☻

ps. kanske mitt längsta inlägg? ☺

Av Simme10 - 8 juni 2012 16:18

Hej, har varit hemma idag!

Ganska kul...

:) Azzå, när man är hemma har man typ inget att skriva om!

Men har nt gjort så mycket, chattat lite me några vänner, sovit  , varit ute, bråkat med syskonen  , (de är jobbiga) ja, nt så mycket mer...

Har varit ganska varmt idag, inte så soligt men väldigt varmt...

Ska ni någon stans i sommar?

Jag ska! Yeyy, ska bli kul...

Ska till Mallorca! Jättekul! 


googla: Teresa Difaglio, creepy!


Men jag undar fortfarande vem ''Den Mystikse Kamraten!'' är?

Vet du?

Har nt så mycket mer att skriva:

Hej-Hej så länge dåe♥ 

Av Simme10 - 8 juni 2012 08:07

Ska uppdatera mer sen, men kan någon som känner mig ringa mig?'

varför: för att jag är lite rädd...

varför jag är rädd: jag hörde just om ''Theresa Fidalgo''

Plzz, någon som läser och känner mig ring mig!

  

Av Simme10 - 7 juni 2012 18:52

Yeyy, nu har jag sommarlov! Är superduper glad..

Jag är jätte glad för det hände en sak idag, men tänker nt berätta....

''DinLol♥'' vet det, det var hon som ''hjälpte'' mig!

Men måste gå, lovar att uppdatera senare imorgon..♥

Presentation

Tjej
11 år♥
Singel (än så länge♥)

Puss & kram♥

Fråga mig

39 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni min blogg från 1-10?
 1
 1,5
 2
 2,5
 3
 3,,5
 4
 4,5
 5
 5,5
 6
 6,5
 7
 7,5
 8
 8,5
 9
 9,5
 10
 10000000♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bakgrund

muspekare

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Tjejsnack♥

Tjejsnack♥

  Tjejsnack här! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards