simme10

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Simme10 - 7 mars 2012 16:53

Hej har såå trökigt och då kom jag att tänka på att jag inte bloggat på sistone! 

Sorry.............................................
.........



♥♥♥♥ 



Liten ramsa: JAG hitta på!


Om du var en mus och jag var en råtta skulla jag på dig spotta!


En till: Jag skapat


Om du var en blomma och jag var en ko, skulle jag äta upp dig för du är så go'




en dikt! JAg kommit på


En liten flicka på sängkanten satt, hon rörde sig inte utan var alldeles matt.

Hennes blanka ögon längtade bort, flickan var sjuk och hennes liv blev kort.

Livlöst utmattad på sängen hon låg, det färglösa taket var det sista hon såg!



en till: JAG kommit på



Förälska dig ofta, förlova dig ibland men gift dig för sj*tton så sällan du kan!



En till: JAG kommit på


A heart is not to play with, a heart is not a toy but if you want to break it just give it to a boy!


En till: JAG kommit på



Alla behöver kärlek för att leva men utan ett liv kan ingen få uppleva...


Det var den sista!

OJ, Oj vad mycket jag skrev!

Det tog lång tid....

Så nu kan ni inte säga att jag inte bloggar ofta!!!

♥♥

hejdå!


♥                                                                       EEEEEEEEEEE

♥                                                                       E

♥                 OOOOOOOO               W        W        EEEEEEEEEEE

♥                  O             O                 W    W         E                            

♥♥♥♥♥♥   OOOOOOOOO                   W            EEEEEEEEEEEE         Det tog lång tid! ♥ hejdå!

Presentation

Tjej
11 år♥
Singel (än så länge♥)

Puss & kram♥

Fråga mig

39 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni min blogg från 1-10?
 1
 1,5
 2
 2,5
 3
 3,,5
 4
 4,5
 5
 5,5
 6
 6,5
 7
 7,5
 8
 8,5
 9
 9,5
 10
 10000000♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bakgrund

muspekare

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Tjejsnack♥

Tjejsnack♥

  Tjejsnack här! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards