simme10

Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

E♥S!

Av Simme10 - 13 mars 2012 18:58

Hej idag har jag vari med en kompis (en av mina bäzzor, hon betyder mycket i mitt liv), vi var hemma hos henne det var jätte kul!

Aja..

I skolan när jag kom till mitt skåp så klädde jag av mig och gick till klungan med tjejer.

Då så frågade (hon som jag var med idag) om hon fick säga det som hände i fredags.

jag sa ja, visst... och ni vet vad som hände i fredags (*♥*)  ( han är anonym på min blogg och jag ,med) (fast inte för de som vet vem jag är! Aja, jag blev ihop med min dröm kille!

Och sen sa typ ''ALLA'' - du har sån tur! ( han är JÄTTE poppis)

Och vi hade ''British school day'' vi skulle vara som de är i England på en skoldag!

det  var kul...

Men IAF ( i alla fall) så flörtade JÄTTE många med honom!

Lite jobbigt kan det kännas, men så är det att ha en poppis till kille!

Sen så fråga typ alla om jag kunde krama honom!

Och det ville jag inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men de tjata så himla mycket!

Men sen när vi jag och **** (****= kille) pratade i enrum så sa jag att det är lite jobbigt när alla tjatar att vi ska kramas... och han höll med! Så vi tänkte att om båda står på sig orkar nog ingen tjata mer!

Så det blev så!

Men i fredags så körde vi sanning eller konka efter jag och **** blivit ihop.

Då fick min PV (kille/Pojkvän) krama din tjej! För han tog konka!

Så vi har kramats en gång!

Men ni som läser/följer den här bloggen som känner mig sluta flörta Men MIN KILLE!

Jag kan också bli sur!

Och det är jag, men jag förlåter er! ♥

OK, bye and SEE YA! ♥♥☻☻

Och en speciell hälsning till: MIn moster, min kille, min bäzza( jag var med ida'), alla andra bäzzor, och alla ni andra som gillar/läser/följer min blogg älskar er.

PS. Statistiken har ökat azzmö! (azzmö= JÄTTEmycket!)

OK, SEE YA! ♥♥

(LÅNGT inlägg)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simme10 - 1 november 2012 13:33

Hejdå/ Hej♥ jag har haft en underbar tid, vissa dagar bättre än andra..men nu har jag beslutat mig för att avsluta min blogg♥ JAg kommer sakna att blogga för er.. men en av anledningarna är att jag faktist inte har tid och lust till a...

Av Simme10 - 31 oktober 2012 20:56

Jaooooo, min IPhone 5 kommer om treee veckor! Tror ni att jag är taggad eller? Juste ska till Indien i vinter! Asså,det här är mitt sista inlägg på bloggen, ska skriva ett långt inlägg imorn, ses då.. Puss, Heey...

Av Simme10 - 10 oktober 2012 20:42

Lyssnar på; Price tag, Jessie J Sorry för dålig bloggning! ;( är jätte ledsen att jag inte kunnat bloggat.. Har haft lite annat för mig... Och... Och.. Morfar ligger på sjukhus! ;(( tack för allt stöd man får av sina underbara vänner, n vet vilka ...

Av Simme10 - 25 september 2012 15:29

Hej,sitter på rummet med bästa VERA ♥ Uppdaterar mer senare.. :) ...

Av Simme10 - 23 september 2012 11:41

Dagens låt: All i want is you, Agnes♥

Presentation

Tjej
11 år♥
Singel (än så länge♥)

Puss & kram♥

Fråga mig

39 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni min blogg från 1-10?
 1
 1,5
 2
 2,5
 3
 3,,5
 4
 4,5
 5
 5,5
 6
 6,5
 7
 7,5
 8
 8,5
 9
 9,5
 10
 10000000♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bakgrund

muspekare

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Tjejsnack♥

Tjejsnack♥

  Tjejsnack här! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards